Turun kaupunki haluaa kehittää palveluitaan yhdessä kaupunkilaisten kanssa. Viestintäraati aloittaa syksyllä 2018. Kutsumme sinut mukaan.

Miten Turku viestii?

Kaupungilla on monta tapaa viestiä. Verkkoviestinnän - verkkosivujen ja sosiaalisen median - rooli on kasvussa, mutta tärkeä merkitys on myös painetuilla julkaisuilla, julkisissa tiloissa näkyvällä sekä kasvokkain tapahtuvalla viestinnällä.

Mikä on viestintäraati?

Viestintäraati on keskustelu- ja kehittämisryhmä, jossa raatilaisilla on mahdollisuus vaikuttaa Turun kaupungin viestinnän muotoihin ja sisältöihin sekä ehdottaa ja ideoida viestinnälle uusia aiheita ja tapoja.

Asiakasraatiin valitaan 15 jäsentä. Raati kokoontuu ilta-aikaan 4–5 kertaa vuodessa käsittelemään ennalta sovittua teemaa. Tapaamisten edellä raatilaiset saavat teemaan liittyviä tehtäviä.

Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on ratkaisukeskeinen asenne ja haluat osallistua asiakaslähtöisen palvelukulttuurin kehittämiseen.

Kiinnostuitko?

Lähetä 5.8.2018 mennessä vapaamuotoinen hakemus, jossa kerrot:

  • miksi olet kiinnostunut raatityöskentelystä
  • ikä, koulutus ja työkokemus
     

Hakemukset:
anri.niskala@turku.fi
tai
”Viestintäraati”
Turun kaupunki, Konsernihallinto 
Anri Niskala
Yliopistonkatu 27
20100 Turku