Turun hyvinvointitoimialan Lasten ja nuorten poliklinikan asiakastyytyväisyys nousi yhdellä prosenttikymmennyksellä 9,2:een vuonna 2017 tehdyssä asiakastyytyväisyyskyselyssä.

Lasten ja nuorten poliklinikan palvelujen laatua arvioitiin eri kriteereillä asteikolla 1-5 ja kokonaiskeskiarvoksi tuli erinomainen 4,71.

Erityisen tyytyväisiä asiakkaat ovat olleet henkilökunnan kohteluun (4,97/5) ja ammattitaitoon (4,93/5). Asiakkaat kokivat myös, että heidän yksityisyyttään kunnioitettiin ja he saivat riittävästi tietoa ja neuvontaa. Kyselyn perusteella asiakkaiden mielestä palvelut vastasivat tarpeita ja he voisivat suositella palveluja muillekin. Keski-arvon alle jäivät palvelun vaikutus elämäntilanteeseen (4,32/5), palvelun nopeus (4,63/5) ja osallisuus oman palvelun suunnitteluun ja arviointiin (4,48/5), mitkä arvioitiin hiukan alhaisemmaksi kuin muut.

Asiakastyytyväisyyskyselyyn vastasi 90 henkilöä.