Turun kaupungin ja Kelan yhteisen asiakaspalvelun, Kauppatorin Monitorin, avaaminen KOP-kolmioon viivästyy koronaviruksen hiljentämän kevään vuoksi. Avajaiset siirtyvät näillä näkymin kesäkuusta alkusyksyyn.

- Ei ole perusteltua eikä edes mahdollista avata suurta ja päivittäin vaihtuvaa asiakaskuntaa palvelevaa asiakaspalvelupistettä tässä poikkeustilanteessa, toteaa kehittämispäällikkö Sari Kinnunen.

-  Poikkeustilanteella on vaikutusta myös siihen, millä aikataululla kokonaisuus saadaan valmiiksi. Huhtikuun aikana on tarkoitus aloittaa Kauppatorin Monitorin tilojen kalustaminen, erilaisten laitteiden asennukset, it-työt ja testaaminen. Vielä ei ole varmaa, saadaanko kaikki työt tehtyä aikataulun mukaisesti, esimerkiksi laitetoimitukset voivat nyt viivästyä.

www.turku.fi/kauppatorinmonitori

Asiasanat: