4. Palautepalvelu

Palautepalvelussa otamme vastaan kiitoksia, moitteita ja kehittämisehdotuksia kaupungin palveluista, toiminnasta ja päätöksenteosta. Voit antaa palautetta muun muassa asumiseen, joukkoliikenteeseen, terveyteen, opetukseen ja kulttuuriin liittyen. Palautepalvelussa on helppo kertoa omasta asiakaspalvelukokemuksesta, oletpa sitten ollut asiakkaanamme neuvolassa, uimahallissa tai vaikkapa kirjastossa.

Jokainen palaute on hyödyksi palvelujemme kehittämisessä entistä paremmaksi, ja ne kerryttävät tietoa asukkaita yleisimmin askarruttavista kysymyksistä.

Palaute kannattaa merkitä julkiseksi, jolloin tehty kysymys, kiitos tai moite ja siihen annettu vastaus näkyvät verkossa. Näin se hyödyttää myös muita samasta asiasta kiinnostuneita.  

Palautteen jättäminen ei edellytä kirjautumista, mutta kirjautuneena kaikki antamasi palautteet ja niihin saadut vastaukset kertyvät omiin tietoihisi.

Palautepalvelu on käytössä suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.