Palveluksessanne!

Kaupungin asiaskaspalvelijat ohjaavat ja neuvovat tuhansia asiakkaita joka päivä kaupungin monissa palvelupisteissä.

Lähitulevaisuudessa kaupunki palvelee asukkaitaan keskitetymmin yhdessä pisteessä keskellä kaupunkia. Seuraa blogista, mitä kaupungin asiakaspalvelupisteissä tapahtuu, ja miten etenee kaupungin ja Kelan keskitetyn asiakaspalvelun Kauppatorin Monitorin rakentaminen Turun ydinkeskustaan. 

Uusimmat blogipostaukset

Kauppatorin Monitorin ovi on auki!

16.9.2020 09.00 - Sari Kinnunen
Turun kaupungin ja Kelan yhteisen keskitetyn asiakaspalvelupisteen eli Kauppatorin Monitorin ovi on avautunut asiakkaillemme KOP-kolmiossa.

Luvassa entistä elinvoimaisempi keskusta

3.9.2020 15.46 - Samuli Hiekka
KOP-kolmiossa koittaa uusi aika, kun kaupungin ja Kelan yhteinen asiakaspalvelu Kauppatorin Monitori avautuu kauppakäytävän katutasolle. Monitori tuo mukanaan tärkeitä palveluita, lisää asiakasvirtaa sekä talossa työskentelevien määrää. Monitori tuo talollemme myös lisää näkyvyyttä ja elävyyttä.

Kohti MONInaisten mahdollisuuksien TORIa

13.8.2020 15.15
Näin loma-ajan ja kesän kutitellessa vielä jalkapohjia voi olla vaikea suunnata katsettaan syksyyn ja tuleviin muutoksiin.

Kauppatorin Monitori valmiina toimintaan syyskuussa

6.7.2020 10.07 - Raimo Oksa
Viimeisen vuoden aikana on mediassa ja erilaisissa tv-dokumenteissa puhuttu ja kirjoitettu paljon ihmisen ensimmäisestä käynnistä kuussa ja avaruusmatkaan valmistautumisesta.

Yhdessä on enemmän!

10.6.2020 16.05 - Juha Saloranta
Tätä kirjoittaessa juhlimme jo uuden uljaan Kauppatorin Monitorin avajaisia. Tai niin luulimme vielä muutama kuukausi sitten. Sitten tapahtui jotain sellaista, mitä me emme osanneet odottaa.

Sivut