Palveluksessanne!

Kaupungin asiaskaspalvelijat ohjaavat ja neuvovat tuhansia asiakkaita joka päivä kaupungin monissa palvelupisteissä.

Lähitulevaisuudessa kaupunki palvelelee asukkaitaan keskitetymmin yhdessä pisteessä keskellä kaupunkia. Seuraa blogista, mitä kaupungin asiakaspalvelupisteissä tapahtuu, ja miten etenee keskitetyn asiakaspalvelun rakentaminen Turun ydinkeskustaan. 

Uusimmat blogipostaukset

Onko teillä kysymyksiä? Kysy meiltä Infotorilta!

29.4.2019 14.39 - Marina Mgvdeladze
Infotori - maahanmuuttajien omakielinen neuvontapiste toimii Skanssin kauppakeskuksessa, asiointipiste Monitorissa.

Opasteet? Kalusteet? Leikkipaikka? Induktiosilmukat?

28.3.2019 15.46 - Emmi Välke
Keskitetyn asiakaspalvelun tila Kop-kolmiossa on iso ja avara. Suunnittelun edetessä on kuitenkin tarpeen täyttää sitä erilaisilla asioilla. Mitä kaikkea tarvitaankaan Suomen parhaan asiakaspalvelutilan rakentamiseen?

Yhteistyössä Kela ja Turun kaupunki – Onko onnistumiselle mahdollisuuksia?

22.2.2019 09.40 - Satu Osola
Kun ensimmäisen kerran kuulin Turun kaupungin toiveen yhteistyöstä, innostuin heti. Koin silloin ja koen edelleen, että tämä on Kelan tulevaisuuden palvelua – voimme yhdessä tarjota asiakkaalle sujuvaa asiointia saman katon alla ja yhden luukun periaatteella.

Uusi toimintaympäristö asiakaspalvelulle Turun paraatipaikalla

31.1.2019 15.29 - Johanna Aarnio
Kun runsas neljä vuotta sitten hyppäsimme tilojen osalta osaksi Keskitetyn asiakaspalvelu -hanketta, emme ihan tarkkaan tienneet, mistä on kyse ja mihin kaikki loppujen lopuksi johtaa. Turkuun oltiin luomassa jotain aivan uutta, joten olimme innoissamme tästä mahdollisuudesta.

Keskustan keskitetty asiakaspalvelu toteutuu!

4.12.2018 09.00 - Sari Kinnunen
Kaupunki tarjoaa asiakkailleen – kuntalaisille, opiskelijoille, lähikuntien asukkaille ja matkailijoille - monenlaisia palveluja asiakkaan eri elämänvaiheisiin ja tarpeisiin.