Palveluksessanne!

Kaupungin asiaskaspalvelijat ohjaavat ja neuvovat tuhansia asiakkaita joka päivä kaupungin monissa palvelupisteissä.

Kaupunki palvelee asukkaitaan keskitetyssä pisteessä ydinkeskustassa yhdessä Kelan kanssa, Kauppatorin Monitorissa. Seuraa Palveluksessanne!-blogista, mitä Monitorissa ja kaupungin muissa asiakaspalvelupisteissä tapahtuu.

Uusimmat blogipostaukset

Kauppatorin Monitorin ensimmäinen toimintavuosi

15.9.2021 10.24 - Sari Kinnunen
Vuosi sitten eli 16.9.2020 ilmassa oli kutkuttavan jännityksen ja odotuksen tuntua, kun Kauppatorin Monitorin ovet aukesivat klo 9. Turun kaupungin ja Kelan yhteistä asiakaspalvelukokonaisuutta oli valmisteltu pitkään ja päivä oli merkittävä sekä henkilöstölle että asiakkaille.

Varhaiskasvatuksen palveluohjausta järjellä ja tunteella

29.6.2021 10.23 - Maija Linnala
Varhaiskasvatus, päivähoito, lastentarha, tarha, päikkäri. Monta nimeä, monta tarkoitusta, mutta yhteistä on se, että huoltajat uskovat rakkaimpansa tällaiseen paikkaan.

Turvallisuus on osa kokonaispalvelua

26.2.2021 15.07 - Tero Åström
Avarn Security Oy aloitti turvallisuuspalveluiden tuottamisen Kauppatorin Monitorissa syyskuussa 2020, kun Kauppatorin Monitori avattiin. Suunnittelutyö aloitettiin kuitenkin jo hyvissä ajoin ennen h-hetkeä.

Infotorilta saa monenlaista neuvontaa omalla kielellä

22.12.2020 10.32 - Walid al-Janabi
Infotori - omakielinen neuvontapiste toimii kahdessa toimipisteessä, Kauppatorin Monitorissa, uudessa keskitetyssä asiakaspalvelussa ja Skanssin kauppakeskuksessa, asiointipiste Monitorissa.

Kauppatorin Monitorin ovi on auki!

16.9.2020 09.00 - Sari Kinnunen
Turun kaupungin ja Kelan yhteisen keskitetyn asiakaspalvelupisteen eli Kauppatorin Monitorin ovi on avautunut asiakkaillemme KOP-kolmiossa.

Sivut