Kupittaan urheiluhallin pelisäännöt

Noudata aina voimassa olevia sääntöjä, henkilökunnan ohjeita, siisteyttä sekä hyviä tapoja. Näin pyrimme takaamaan, että jokainen voi harjoitella turvallisesti ja ilman häiriöitä.

  • Kuittaa sisäänkäyntisi lukijalaitteeseen ennen harjoituksen alkua (ryhmän vetäjä / urheilija).
  • Alle 15-vuotiaat saavat mennä voimaharjoittelutiloihin vain ryhmän vetäjän kanssa. Yläkerran voimaharjoittelutila on varattu pääkäyttäjäryhmien käyttöön.
  • Harjoittele vain siihen varatuilla paikoilla. Seiväs-, korkeus- ja pituushyppypaikat on varattu kyseisten lajien harjoitteluun.
  • Juokse rataa aina vastapäivään. Verryttely tulee tehdä jonossa ulkokautta yhtä rataa pitkin. Radat 2–3 ovat tarkoitettu kovempivauhtiseen juoksuun, rata 4 pidempää juoksua varten.
  • Välineitä vaativat tekniikkaharjoittelut tulee tehdä katsomon takana, ei juoksusuoralla.
  • Palauta käyttämäsi välineet paikoilleen (esim. korokkeet, aidat, patjat).
  • Huomioi aina muut harjoittelijat. Älä juokse ratojen poikki tai ryntää kentälle.
  • Harjoittelet omalla vastuullasi. Ohjaaja on vastuussa omasta ryhmästään tai valmennettavastaan.
  • Hallin pääkäyttäjäryhmiä ovat yleisurheilu-, soutu- ja melonta-, suunnistus-, rengasvoimistelu- ja triathlonseurat. Alle 13-vuotiaat harjoittelevat klo 19 saakka ja aikuiset klo 19 jälkeen. Alle 13-vuotiaiden harjoittelu on kiellettyä klo 19 jälkeen.
  • Muiden kuin pääkäyttäjäseurojen oheisharjoittelu on mahdollista seuraavina aikoina: lapset ti ja pe klo 14–19, aikuiset ja yli 15-vuotiaat ti ja pe klo 18–21. 
  • Hallin varaustilanne on suositeltavaa tarkastaa Timmi-varauskalenterista.
     
  • HUOM! Allastilassa on kameravalvonta. Käytä aina uima-asua allastilassa.
  • Poistu saunaosaston tiloista klo 20.15 mennessä.

Liikunnan iloa harjoitteluhetkiisi!