Kelan palvelut

Kelan palveluajat Kauppatorin Monitorissa

ma-pe 9.00–12.00

ja muina aikoina ajanvarauksella.

Tarkistathan poikkeavat palveluajat täältä.

Kelan palvelut Skanssin Monitorissa ajanvarauksella

Vinkki! Useimmat Kela-asiat voi hoitaa puhelimitse. Kun olet ilmoittanut verkossa puhelinnumerosi, niin sinuun voidaan olla helpommin yhteydessä esimerkiksi silloin, jos hakemuksestasi puuttuu tietoja. Soitamme tietenkin vain arkisin ja toimistoaikaan.

Palvelunumeromme ovat:

  • asuminen 020 692 210
  • eläkkeet 020 692 202
  • kansainväliset tilanteet 020 634 0200 (arkisin klo 10–15)
  • kuntoutus ja vammaistuet 020 692 205
  • opiskelu ja asevelvollisuus 020 692 209
  • perintäkeskus 020 634 4940
  • sairastaminen ja kortit 020 692 204
  • toimeentulotuki 020 692 207
  • turvakieltoasiakkaat 020 635 3500
  • työttömyys 020 692 210
  • vanhemmuus 020 692 206.

Varaa puhelinaika, jos selvitettävää on paljon. Aika varataan palvelunumerosta tai verkossa.

Kauppatorin Monitorin aukioloaikojen ulkopuolella voit jättää postia Kelalle Kauppahallinkujan puolivälissä vihreässä ovisyvennyksessä sijaitsevaan postilaatikkoon.

Hakemuksen ja liitteet voi myös postittaa osoitteeseen: Kela, PL 10, 00056 KELA
Tulostettavat lomakkeet löytyvät verkosta www.kela.fi/lomakkeet

Asiasanat: