Mikä Monitori?
Ajankohtaista
- Ikääntyneiden palveluohjaus, matkailuneuvonta ja Fölin asiakaspalvelu ovat siirtyneet Kauppatorin Monitoriin
- Aukioloajat vaihtelevat toimipaikan ja palvelun mukaan, joten tarkista aukioloajat tältä sivustolta, puhelimitse tai vaikkapa chatissa.
- Lue lisää ajankohtaisia
Kauppatorin Monitori on KOP-kolmiossa aivan Turun ydinkeskustassa sijaitseva kaupungin ja Kelan yhteinen, esteetön asiakaspalvelu. Palvelua saa entiseen tapaan myös Skanssin Monitorista.
Molemmissa Monitoreissa työskentelee viikoittain kaupungin hyvinvointitoimialan yksiköiden palveluneuvojia, Kelan asiakasneuvojia ja useilla eri kielillä palveleva Infotori. Kauppatorin Monitorissa toimii myös matkailuneuvonta ja Työpisteen asiakasneuvonta.
Monitorin asiakkaita palvellaan niin kasvotusten, puhelimitse kuin chatissakin. Tiloissa sijaitseviin palveluihin kuuluu asiakkaiden itsenäistä verkkoasiointia tukeva maksuton digituki, joka tarjoaa ohjausta ja neuvontaa kaupungin ja Kelan palveluihin. Monitorissa on 20 asiakaspäätettä.
Kauppatorin Monitoriin siirtyy useita kaupungin palveluita. Tervetuloa tutustumaan uuteen asiakaspalvelupisteeseen!
Lataa, osta ja hoida verkossa
- Hae päivähoito- tai eskaripaikkaa
- Hanki asukas- tai yrityspysäköintilupa
- Lataa Föli-bussikortti
- Lataa Senioriranneke
- Maksa kaupungin laskuja
- Maksa pysäköintivirhemaksu
- Matkailun verkkokauppa
- Osta teatteriliput Kaupunginteatteriin
- Osta konserttiliput TFO:n esitykseen
- Osta liput Turun Musiikkijuhlien esitykseen
- Vammaisten tukitoimihakemukset
- Vuokraa nuorisotila
- Vuokraa leirialue
- Vuokraa venepaikka
Chat-palvelut
- Monitorin chat avoinna ma–pe klo 9–18 ja lauantaisin klo 10–15
- Fölin chat avoinna ma–pe klo 9–18 ja la klo 10–15
- Ikääntyneiden chat on auki ma–pe klo 9–15
- Matkailuneuvonnan chat palvelee arkisin klo 10.30–16.00
- Kysy päivähoidosta ja esikoulusta chatissa arkisin klo 9–15
- Sosiaalipalvelujen chat palvelee arkisin klo 9-11
- Työpisteen chatti on auki ma–pe klo 8.30–15.30