Mikä Monitori?

Ajankohtaista

  • Ikääntyneiden palveluohjaus, matkailuneuvonta ja Fölin asiakaspalvelu ovat siirtyneet Kauppatorin Monitoriin
  • Aukioloajat vaihtelevat toimipaikan ja palvelun mukaan, joten tarkista aukioloajat tältä sivustolta, puhelimitse tai vaikkapa chatissa.
  • Lue lisää ajankohtaisia

Kauppatorin Monitori on KOP-kolmiossa aivan Turun ydinkeskustassa sijaitseva kaupungin ja Kelan yhteinen, esteetön asiakaspalvelu. Palvelua saa entiseen tapaan myös Skanssin Monitorista.

Molemmissa Monitoreissa työskentelee viikoittain kaupungin hyvinvointitoimialan yksiköiden palveluneuvojia, Kelan asiakasneuvojia ja useilla eri kielillä palveleva Infotori. Kauppatorin Monitorissa toimii myös matkailuneuvonta ja Työpisteen asiakasneuvonta.

Monitorin asiakkaita palvellaan niin kasvotusten, puhelimitse kuin chatissakin. Tiloissa sijaitseviin palveluihin kuuluu  asiakkaiden itsenäistä verkkoasiointia tukeva maksuton digituki, joka tarjoaa ohjausta ja neuvontaa kaupungin ja Kelan palveluihin. Monitorissa on 20 asiakaspäätettä.

Kauppatorin Monitoriin siirtyy useita kaupungin palveluita. Tervetuloa tutustumaan uuteen asiakaspalvelupisteeseen!