Usein kysyttyä Monitorissa

Voinko käyttää Kauppatorin Monitorissa tietokonetta?
Asiakkaiden käytettävissä on parisenkymmentä asiakaspäätettä. Yksi asiakaspäätteistä on esteetön asiakaspääte. Koronatilanteesta johtuen vain osa asiakaspäätteistä on tällä hetkellä käytössä.

Voinko jättää Kelalle ja kaupungille postia Kauppatorin Monitorin aukioloaikojen ulkopuolella?
Kelan ja kaupungin yhteinen postilaatikko sijaitsee Kauppahallinkujan puolivälissä vihreässä ovisyvennyksessä.

Voinko tulostaa Kauppatorin Monitorissa?
Kauppatorin Monitorissa voi tulostaa mustavalkoisia tulosteita.

Onko Kauppatorin Monitorissa induktiosilmukka?
Kaikilla palvelutiskeillä on käytössä palvelupistesilmukka. Lisäksi induktiosilmukat ovat neuvotteluhuoneissa, kahdessa asiakaskohtaamistilassa ja käytettävissä on myös liikuteltava induktiosilmukka. Tilaan annettavat hätäkuulutukset välittyvät koko tilan kattavan induktiosilmukan kautta.  

Onko Kauppatorin Monitorissa asiakas-wc:tä?
Monitorissa on kaksi asiakasvessaa, joista toinen on esteetön wc. Wc:n ovi avataan pyydettäessä.

Miten käytän Kauppatorin Monitorin vuoronumerolaitetta? 
Vuoronumero otetaan tilan etuosassa sijaitsevasta Turun kaupungin vuoronumerolaitteesta tai alatasolla sijaitsevasta Kelan vuoronumerolaitteesta. Asiakaspäätteiden käyttämiseen tai infopisteellä asioimiseen et tarvitse vuoronumeroa.

Miten varaan ajan Kauppatorin Monitorin palveluihin?
Ajanvaraukset tehdään erikseen kustakin palvelusta palvelun omien ajanvarauskäytäntöjen mukaan. Kaikissa palveluissa ei ole ajanvarausmahdollisuutta.

Saako Kauppatorin Monitorissa Kelan kaikkia palveluita?
Monitorissa on saatavilla Kelan koko palveluvalikoima.

    Onko Kauppatorin Monitorissa myynnissä kahvia?
    Monitorista ei ole mahdollista ostaa kahvia. Asiakkaiden käytössä on maksuton vesiautomaatti. 

    Voiko koiria tuoda Kauppatorin Monitoriin?
    Koiran kanssa saapuva asiakas voi jättää postia Kauppatorin Monitorissa pääsisäänkäynnin vieressä sijaitsevaan Kelan postilaatikkoon ja pikaladata matkakorttinsa Fölin lippuautomaatilla. Koiran on oltava talutushihnassa vierailun ajan. Muussa tapauksessa koiraa ei voi tuoda Monitorin tiloihin. Opas- ja avustajakoirien kanssa saapuvat asiakkaat voivat asioida tiloissamme vapaasti.

    Mitä tapahtuu Skanssin Monitorille Kauppatorin Monitorin auettua?
    Skanssin Monitori jatkaa toimintaansa normaalisti. Myös siellä toimii Kelan asiakaspalvelu.

    Miten Monitorissa ehkäistään koronaviruksen leviämistä?

    • Monitorissa noudatetaan kulloinkin voimassa olevaa suositusta kasvomaskin käytöstä
    • Tiloissa on selkeät opasteet turvavälien noudattamiseen. Tarvittaessa tilaan pääsevien asiakkaiden määrää rajoitetaan, jotta turvavälit on mahdollista säilyttää
    • Asiakkaiden on helppo noudattaa myös hyvää käsihygieniaa, sillä Monitorissa on tarjolla käsidesiä useassa pisteessä
    • Palvelupaikoissa asiakkaiden ja henkilökunnan välissä on pärskesuojat
    • Vain osa asiakaspäätteistä on käytössä, jotta turvavälit asiakkaiden välillä säilyvät
    • Monitorissa suositaan verkko- ja korttimaksamista
    • Monitorin siivous on tehostettua THL:n suositusten mukaisesti.  Esimerkiksi asiakaspäätteet ja kosketusnäytöt puhdistetaan säännöllisesti

    Käyntiosoite: 

    Aurakatu 8 | KOP-kolmio
    20100 Turku

    Puhelin:

    02 262 0100
    Kaupungin vaihde 02 330 000

    Aukioloajat

    Ma - Pe 09:00 - 18:00
    La 10:00 - 15:00

    Poikkeusaukioloajat

    24.6.2021
    09:00 - 16:00
    25.6.2021 - 26.6.2021
    Suljettu
    Asiasanat: