Yleisneuvonta

NeuvontaAsiakaspalvelu

Turun palveluista saa neuvontaa Kauppatorin Monitorista ja Skanssin Monitorista. Esimerkiksi liikunnalla, hyvinvointiasioilla ja koulutuksella on omat palvelupisteensä, joista saa syvällisempää tietoa aiheesta.

Kauppatorin Monitori on 

  • kaupungin ja Kelan yhteinen, esteetön asiakaspalvelupiste,
  • jossa toimii myös Poiju, matkailuneuvonta ja Fölin asiakaspalvelu.

Skanssin Monitori on

  • Turun kaupungin,
  • Turun työ- ja elinkeinotoimiston sekä
  • Kelan yhteinen palvelupiste.

 Skanssin Monitorissa toimii myös maahanmuuttajia usealla kielellä palveleva Infotori.

Toimipisteet

Kauppatorin Monitori, asiointipiste

Monialaista neuvontaa Turun palveluista

Puhelin:

02 262 0100

Palvelun toteutustapa: 

Itse tuotettu palvelu