Palautteet ja asiakastyytyväisyys
Anna palautetta
Asiakaspalautteet sote-palveluista
Sosiaali- ja terveyspalvelut ovat siirtyneet Varsinais-Suomen hyvinvointialueelle 1.1.2023.
Hyvinvointialueelle on luotu yhtenäinen asiakaspalautejärjestelmä, jonka kautta saadaan tietoa asiakkaiden kokemuksista palveluiden toimivuudesta. Tietoa hyödynnetään sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastuspalveluiden kehittämisessä.
Varsinaissuomalaiset voivat antaa palautetta kaikista hyvinvointialueen palveluista Varhan verkkopalvelussa 1.1.2023 lähtien.
Palautepalvelua voi käyttää suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
Palautepalvelun kautta otetaan vastaan kiitoksia, moitteita, ehdotuksia, kysymyksiä ja kommentteja toimintatapoihin kaikista Varhan palveluista. Kaikkiin palautteisiin vastataan asiakkaan toiveen mukaisesti sähköpostitse tai puhelimitse.
Tietoturvasyistä palautteisiin ei tule kirjoittaa arkaluonteista tietoa, kuten henkilötunnuksia tai pankkitilin numeroa. Palautepalvelun kautta ei voi perua vastaanottoaikoja.