Rådgivningsbyråernas telefonservice

Åbo rådgivningsbyråer använder sig av telefonservice med återuppringning. Ditt samtal lagras i datasystemet och hälsovårdaren ringer tillbaka till dig så fort som möjligt.

I telefonservicen (02) 266 2223  kan du

  • beställa tid till mottagningen eller telefontid till rådgivningsbyråns hälsovårdare
  • få rådgivning i ärenden som rör mödra- och barnrådgivningsbyrån
  • annullera eller flytta mottagningstiden till rådgivningsbyrån

Obs! Du kan annullera tiden genom att lämna ett meddelande i svararen. Svararen är i bruk alla veckodagar dygnet runt (24/7).

Ansvarsorganisation: 

Åbo stads välfärdssektor
Service kategorier: 

Lokaliteter

Brahe rådgivning

(02) 266 2223
  • Rådgivningsbyråns telefonservice (02) 266 2223 är öppen vardagar: må-to kl. 8-14 och fr. kl. 8-13.30
  • Den första onsdagen i månaden betjänar telefonservicen kl. 8-12.30

Servicens genomförandesätt: 

Själv producerat
  • Rådgivningsbyråns telefonservice (02) 266 2223 är öppen vardagar: må-to kl. 8-14 och fr. kl. 8-13.30
  • Den första onsdagen i månaden betjänar telefonservicen kl. 8-12.30

Servicens genomförandesätt: 

Själv producerat
  • Rådgivningsbyråns telefonservice (02) 266 2223 är öppen vardagar: må-to kl. 8-14 och fr. kl. 8-13.30
  • Den första onsdagen i månaden betjänar telefonservicen kl. 8-12.30

 

Servicens genomförandesätt: 

Själv producerat
  • Rådgivningsbyråns telefonservice (02) 266 2223 är öppen vardagar: må-to kl. 8-14 och fr. kl. 8-13.30
  • Den första onsdagen i månaden betjänar telefonservicen kl. 8-12.30

Servicens genomförandesätt: 

Själv producerat
  • Rådgivningsbyråns telefonservice (02) 266 2223 är öppen vardagar: må-to kl. 8-14 och fr. kl. 8-13.30
  • Den första onsdagen i månaden betjänar telefonservicen kl. 8-12.30

Servicens genomförandesätt: 

Själv producerat

Lauste rådgivning

(02) 266 2223
  • Rådgivningsbyråns telefonservice (02) 266 2223 är öppen vardagar: må-to kl. 8-14 och fr. kl. 8-13.30
  • Den första onsdagen i månaden betjänar telefonservicen kl. 8-12.30

Servicens genomförandesätt: 

Själv producerat
  • Rådgivningsbyråns telefonservice (02) 266 2223 är öppen vardagar: må-to kl. 8-14 och fr. kl. 8-13.30
  • Den första onsdagen i månaden betjänar telefonservicen kl. 8-12.30

Servicens genomförandesätt: 

Själv producerat

Pansio rådgivning

(02) 266 2223
  • Rådgivningsbyråns telefonservice (02) 266 2223 är öppen vardagar: må-to kl. 8-14 och fr. kl. 8-13.30
  • Den första onsdagen i månaden betjänar telefonservicen kl. 8-12.30

Servicens genomförandesätt: 

Själv producerat

Patis rådgivning

(02) 266 2223
  • Rådgivningsbyråns telefonservice (02) 266 2223 är öppen vardagar: må-to kl. 8-14 och fr. kl. 8-13.30
  • Den första onsdagen i månaden betjänar telefonservicen kl. 8-12.30

Servicens genomförandesätt: 

Själv producerat
  • Rådgivningsbyråns telefonservice (02) 266 2223 är öppen vardagar: må-to kl. 8-14 och fr. kl. 8-13.30
  • Den första onsdagen i månaden betjänar telefonservicen kl. 8-12.30

Servicens genomförandesätt: 

Själv producerat

Svenska rådgivningen

(02) 266 2223
  • Rådgivningsbyråns telefonservice (02) 266 2223 är öppen vardagar: må-to kl. 8-14 och fr. kl. 8-13.30
  • Den första onsdagen i månaden betjänar telefonservicen kl. 8-12.30

Servicens genomförandesätt: 

Själv producerat
  • Rådgivningsbyråns telefonservice (02) 266 2223 är öppen vardagar: må-to kl. 8-14 och fr. kl. 8-13.30
  • Den första onsdagen i månaden betjänar telefonservicen kl. 8-12.30

Servicens genomförandesätt: 

Själv producerat
  • Rådgivningsbyråns telefonservice (02) 266 2223 är öppen vardagar: må-to kl. 8-14 och fr. kl. 8-13.30
  • Den första onsdagen i månaden betjänar telefonservicen kl. 8-12.30

Servicens genomförandesätt: 

Själv producerat

Ypsilon rådgivning

(02) 266 2223
  • Rådgivningsbyråns telefonservice (02) 266 2223 är öppen vardagar: må-to kl. 8-14 och fr. kl. 8-13.30
  • Den första onsdagen i månaden betjänar telefonservicen kl. 8-12.30

Servicens genomförandesätt: 

Själv producerat