Sosiaalipalveluiden sosiaaliohjauksen Monitorin infopiste (os. Aurakatu 8) avautuu jälleen 3.5. Eskelin infopiste (os. Linnankatu 23) palvelee Monitorin infopisteen ollessa suljettuna arkisin klo 10.30 - 15.30. Tavoitat meidät myös puhelimitse ja chatissa. (päivitetty 27.4.2021)

Eskelin infopiste (Linnankatu 23) palvelee:

  • ma–pe klo 10.30 - 15.30
  • 3.5. alkaen infopiste palvelee Eskelissä klo 12 - 14

Kauppatorin Monitori (Aurakatu 8)

  • ma-pe 9–11 ja 12–15.45

Puhelimitse (p. 02 2625 001) tavoitat meidät:

  • Ma - Ke klo 9.00–15.30
  • To klo 9.00–14.00
  • Pe klo 9.00–15.30

Chat palvelee arkisin klo 9–11

Chatin kautta saat yleisluontoisia neuvoja sosiaalipalveluista sekä ohjausta täydentävän ja ehkäisevän toimeentulotuen hakemiseen. Chatissä ei käytetä henkilötietoja eikä sen kautta voi varata tapaamisaikaa.

Sosiaaliohjaajalle voi myös varata henkilökohtaisen puhelin- tai tapaamisajan.

- Asiakkaalle voidaan varata hänen tarpeidensa mukaan myös yksilöllinen puhelin- tai tapaamisaika. Ajan voi varata puhelimitse tai asioimalla Monitorin tai Eskelin infopisteissä. Tapaamiset järjestetään Eskelissä Linnankadulla, kertoo johtava sosiaalityöntekijä Elina Wiljanen sosiaalityön alkupalveluista.

Sosiaalipalveluiden infopisteiltä saa yleistä neuvontaa sosiaalipalveluista mm.

  • sosiaalityön ajanvaraukseen liittyvät asiat
  • ehkäisevän ja täydentävän toimeentulotuen hakeminen
  • taloudelliset vaikeudet
  • arjen vaikeudet
  • päihdeongelmat
  • muu haastava elämäntilanne.