Laskutuksen viivästymisen syynä ovat Turun kaupungin laskutusjärjestelmän uudistus kesäkuun alussa, uudistuksen jälkeen havaittu yllättävä järjestelmävirhe sekä muut ennakoimattomat muutokset.

Yhteydenotot asiasta

Turun kaupungin kotihoidon sekä asumispalveluiden asiakkaat ja omaiset voivat kysyä asiasta lisää soittamalla laskutuksen asiakaspalveluun arkisin klo 9–11 (heinäkuussa lyhennetty puhelinaika) p. 040 486 9531 (valinta 3).

Turun kaupungin kotihoidon ja vanhusten asumispalveluiden laskutus on viivästynyt touko-kesäkuun ajalta, eikä asiakkaille ole tullut vielä laskua kyseisiltä kuukausilta. Laskutusongelmien taustalla on Turun kaupungin koko laskutusjärjestelmän uudistus.

Laskutus on tarkoitus saada kuntoon heinäkuun aikana, mutta valitettavasti tarkkaa päivämäärää laskujen saapumisesta asiakkaille on mahdotonta antaa. Pahoittelemme tapahtunutta.