Monitori on Turun kaupungin, Varhan ja Kelan yhteinen keskitetty asiakaspalvelupiste, joka sijaitsee Kauppatorin laidalla. Monitorissa asiakkaita palvellaan niin kasvotusten, puhelimitse kuin chatissakin.
Monitorin asiointipalvelut
- Ma–to klo 9–18
- Pe klo 9–16.
Huomioithan, että asiointipalvelun vuoronumerolaite sulkeutuu viimeistään 30 minuuttia ennen sulkeutumisaikaa.
Kauppatorin Monitorin asiointipalvelu, sekä Fölin puhelin- ja chat ovat pe 21.11 avoinna klo 9-14.
- Asukas- ja yrityspysäköinti
- Fölin lipunmyynti ja neuvonta
- Kaupungin laskujen maksu. Varsinais-Suomen hyvinvointialueen laskuja ei voi maksaa Monitorissa.
- Kaupungin työntekijöiden palvelut: Tyky-ranneke ja työsuhdematkakortin osto ja neuvonta lataamiseen
- Liikuntarannekkeen (10 krt ja 4 kk), Kimmoke- ja Seniorirannekkeiden sekä Kausituote extran myynti
- Nuorisotilojen ja leirialueiden varauksien ohjaus ja neuvonta
- Ohjaus ja neuvonta kaupungin palveluihin
- Saaronniemen talviuintilippujen myynti
- Seutu+-matkakorttien myynti
- Venepaikkojen vuokraukset
Monitorin muut palvelut, joissa on poikkeavat aukioloajat
- International House Turku: International House Turku, Monitorin asiointipiste
- Turun filharmonisen orkesterin (TFO), Turun kaupunginteatterin ja Turun musiikkijuhlien lipunmyynti: Matkailuneuvonnan asiointipiste
- Oppisopimustoimisto: Turun oppisopimustoimiston asiakaspalvelupiste
- Työllisyys- ja yrittäjyyspalvelut: Turun työllisyys- ja yrittäjyyspalvelut, Monitorin asiointipiste
- Varhaiskasvatuksen palveluohjaus: Varhaiskasvatuksen palveluohjaus
- Varsinais-Suomen hyvinvointialue Varhan palvelut: Aukioloajat Varhan sivuilla
- Kelan palvelut: Aukioloajat Kelan sivuilla
Liittyvät sisällöt:
Liittyvät sisällöt: