Monitori on Turun kaupungin, Varhan ja Kelan yhteinen keskitetty asiakaspalvelupiste, joka sijaitsee Kauppatorin laidalla. Monitorissa asiakkaita palvellaan niin kasvotusten, puhelimitse kuin chatissakin.

Monitorin asiointipalvelut

Kauppatorin Monitorin ja asiointipalvelujen aukioloajat
  • Ma–to klo 9–18
  • Pe klo 9–16.

Huomioithan, että asiointipalvelun vuoronumerolaite sulkeutuu viimeistään 30 minuuttia ennen sulkeutumisaikaa.

Kauppatorin Monitorin asiointipalvelu, sekä Fölin puhelin- ja chat ovat pe 21.11 avoinna klo 9-14.

  • Asukas- ja yrityspysäköinti
  • Fölin lipunmyynti ja neuvonta
  • Kaupungin laskujen maksu. Varsinais-Suomen hyvinvointialueen laskuja ei voi maksaa Monitorissa.
  • Kaupungin työntekijöiden palvelut: Tyky-ranneke ja työsuhdematkakortin osto ja neuvonta lataamiseen
  • Liikuntarannekkeen (10 krt ja 4 kk), Kimmoke- ja Seniorirannekkeiden sekä Kausituote extran myynti
  • Nuorisotilojen ja leirialueiden varauksien ohjaus ja neuvonta
  • Ohjaus ja neuvonta kaupungin palveluihin
  • Saaronniemen talviuintilippujen myynti
  • Seutu+-matkakorttien myynti
  • Venepaikkojen vuokraukset

Monitorin muut palvelut, joissa on poikkeavat aukioloajat

Liittyvät sisällöt:

Fölikaupassa voit ladata matkakortillesi kauden tai arvoa, sekä tarkistaa voimassaoloajan tai matkakortin saldon.

Liittyvät sisällöt:

Chatista saat opastusta ja neuvontaa kaupungin palveluista.

Lue lisää palveluista