Fölikaupassa voit ladata matkakorttisi, tarkistaa matkakorttisi saldon sekä tarkistaa lähimaksulla tehdyt matkat.
Missä asioissa voimme auttaa?
Asiointipalvelussa voit asioida sekä saada neuvontaa ja ohjausta monissa kaupungin palveluissa.
Kaupungin asiointipalvelut
- Asukas- ja yrityspysäköinti
- Fölin lipunmyynti ja neuvonta
- Kaupungin laskujen maksu. (HUOM! Varsinais-Suomen hyvinvointialueen/VARHA:n laskuja ei voi maksaa Monitorissa.)
- Kaupungin työntekijöiden palvelut: Tyky-ranneke ja työsuhdematkakortin osto ja neuvonta lataamiseen
- Liikuntarannekkeen (10 krt ja 4 kk), Kimmoke- ja Seniorirannekkeiden sekä Kausituote extran myynti
- Nuorisotilojen ja leirialueiden varauksien ohjaus ja neuvonta
- Ohjaus ja neuvonta kaupungin palveluihin
- Saaronniemen talviuintilippujen myynti
- Seutu+-matkakorttien myynti
- Venepaikkojen vuokraukset
Ohjeita asiointipalvelua tarvitseville
Pyri asioimaan ensisijaisesti sähköisesti. Esimerkiksi Föli-matkakorttisi lataat helpoiten sähköisesti Föli-kaupassa. Voit myös tarvittaessa kysyä lisää bussilipuista ja -korteista Föli chatissa. Turun asiakaspalvelun chatista saat yleistä ohjeistusta kaupungin palveluihin liittyen.
Voit myös olla puhelimitse asiointipalveluun yhteydessä Kauppatorin Monitorin aukioloaikoina tai asioida paikan päällä Kauppatorin Monitorissa. Huomioithan, että Monitorissa on myös useita erillisiä palveluita, joissa on poikkeavat aukioloajat. Vuoronumerolaite suljetaan viimeistään 30 min ennen sulkemisaikaa.
Huomioithan, että palvelussa on ajoittaisia ruuhkia, etenkin tammikuussa sekä elo-syyskuussa.